
Érdekel az informatika, és szeretnél egy izgalmas lehetőséget? Nálunk gyorsan tudsz fejlődni, miközben másoknak is segítesz. Keressük csapatunk új tagját ügyfélszolgálati munkakörbe.
Feladatok
Az Ügyfélkapcsolati tanácsadó – Customer Success Advisor pozíció kulcsszerepet tölt be a csapatunkban.Téged keresünk, ha szeretsz segíteni másoknak, szeretsz beszélgetni, és nem jössz zavarba, ha technikai dolgokról is szó esik.
Milyen feladataid lesznek?
- Kapcsolattartás ügyfeleinkkel magyar – akár angol nyelven – e-mailben, chaten és telefonon egyaránt. Te leszel az első, akit megkeresnek ügyfeleink– tőled indul az ügyfélélmény, és sokszor nálad is ér véget.
- Ügyféligények feltérképezése. Meghallgatod, megérted, és valódi megoldást kínálsz – tanácsadói szemlélettel.
- Proaktív ügyféltámogatás. Szolgáltatásaink ajánlása, tanácsadás ügyfeleinknek – mindig a legjobbat keresve az ügyfélnek.
- Problémák és általános kérdések kezelése, komplexebb ügyek továbbítása a megfelelő csapatnak. Nem kell mindent egyedül megoldanod – de tudnod kell, kit hívj segítségül.
- Kiemelkedő ügyfélélmény biztosítása minden kapcsolat során. A célunk, hogy minden ügyfél úgy érezze: jó helyre fordult.
- Részt veszel új kollégák betanításában. Ha már belejöttél, számítunk rád abban is, hogy segíts másoknak is.
- Aktívan visszajelzéseket gyűjtesz az ügyfelektől és továbbítod őket fejlesztési célokra. Te leszel az, aki közvetlenül elhozza az ügyfelek véleményét, és ezzel segíti a szolgáltatásaink fejlesztését.
- Nem dobunk mély vízbe mentőöv nélkül – átfogó betanítást és folyamatos tanulási lehetőséget kapsz. Részt veszel tréningeken, hogy szakmailag és személyesen is fejlődj. Megtanulod, hogyan működnek a weboldalak, e-mail fiókok, SSL tanúsítványok és hibajelzések elemzése.
- Alkalmanként más csapatokat is támogatsz, ha szükséges. Egy csapat vagyunk – néha besegítünk egymásnak, amikor kell.
Elvárások
Téged keresünk, ha:
- Kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel magyar nyelven, szóban és írásban egyaránt, és az angol nyelv sem jelent gondot.
- Van már tapasztalatod ügyfelekkel való kommunikációban – akár személyesen, telefonon vagy online.
- Érdeklődsz az új technológiák iránt – szereted az online világot, és szívesen tanulsz.
- Ügyfélközpontú hozzáállásod van – világosan és empatikusan kommunikálsz, örömmel segítesz másoknak.
- Üzleti gondolkodásmóddal rendelkezel – érted, mire van szüksége az ügyfélnek, és hogyan segíthetik a szolgáltatásaink a vállalkozását.
- Tudod vállalni a budapesti irodai jelenlétet (munkaidőnk 7:30 és 18:20 közötti váltásokban zajlik).
- Rendelkezel minimum középfokú végzettséggel.
- Magabiztosan és proaktívan kezeled a váratlan helyzeteket.
- Szeretsz együttműködni, csapatban dolgozni, elhivatott vagy.
- Rendelkezel alapvető számítógépes ismeretekkel.
Előnyt jelent
Előnyt jelent, ha:
- Érdekel a weboldalak világa, ismered a HTML, PHP, IMAP, SMTP kifejezéseket.
- Voltál már tanácsadó, ügyfélkapcsolati vagy sales támogatói szerepben.
- Lelkesedsz az IT világ iránt, és szívesen tanulsz új dolgokat.
Amit kínálunk
- Stabil, megbízható vállalati háttér. Egy olyan szervezet tagja lehetsz, ahol hosszú távra tervezhetsz, és ahol kiszámítható, biztos alapokon működő cégkultúrában dolgozhatsz.
- Modern, inspiráló munkakörnyezet. Kényelmes, jól felszerelt irodában dolgozunk, ahol a technikai háttér és a munkatér is támogatja a hatékony, kreatív munkát.
- Teljes munkaidős, irodai munkavégzés: hétköznapokon, klasszikus munkarendben számítunk rád, ugyanakkor a rugalmasságra is figyelünk.
- Rugalmas munkavégzés, home office lehetőséggel: havonta 5–10 alkalommal lehetőséged van otthonról dolgozni, így könnyebben összehangolhatod a munkát és a magánéletet.
- Tanulási és fejlődési lehetőség. Folyamatosan bővítheted tudásod, új készségeket sajátíthatsz el, és támogatunk abban, hogy szakmailag is előrelépj.
- Befogadó, támogató munkahelyi közösség. Egy összetartó, támogató csapat tagja lehetsz, ahol fontosnak tartjuk a jó hangulatot – ezt céges eseményekkel is erősítjük.
- Nyelvtanulási lehetőség. Ha szeretnél fejlődni angolból, ebben is támogatunk – akár tanfolyam, akár más formában.
- Munkatárs-ajánlási program. Szívesen vesszük, ha ajánlasz nekünk új kollégákat – és ezt jutalmazzuk is!
- Kiegyensúlyozottság – AYCM Sportpass támogatás, extra szabadnap biztosítása.
Jelentkezés módja
Ha szeretsz segíteni, szívesen gondolkodsz ügyfelekkel együtt, és nem riadsz vissza a technológiától sem – itt a helyed nálunk! Várjuk jelentkezésedet! Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva a Profession-ön keresztül tudsz. Kérlek csatold önéletrajzodat! Köszönjünk! 🙂
Jelentkezem