Főoldal » Hogyan tudok kapcsolattartót / al-fiókot felvenni az ügyfélfiókban?

Hogyan tudok kapcsolattartót / al-fiókot felvenni az ügyfélfiókban?

Kapcsolattartó személy felvétele

1) Az ügyfélfiókba belépve kattintson a jobb sarokban található ” [az Ön neve]” feliratra.

2) A legördülő menüből válassza a Kapcsolatok menüpontot.

 

3) Adja meg a kapcsolattartó adatait. Az összes mező kitöltése kötelező, kivéve a Cég/szervezet neve és a Cím 2. sor mezők!

Az E-mail beállítások résznél a jelölőnégyzetek segítségével meghatározhatja, hogy a kapcsolattartó személy milyen jellegű emaileket fogadhat. Ha minden szükséges adatot megadott, kattintson a Módosítások mentése gombra.

 Felhasználó kezelés

A Felhasználó kezelés menüpontban hozzáférést adhat ügyfélfiókjához egy vagy több személynek, akik saját jelszóval és felhasználónévvel (email címmel) fognak rendelkezni. Az ügyfélfiók azon részeit láthatják, amihez a megfelelő jogköröket beállítja.

4) Amennyiben saját belépést szeretne adni egy kapcsolattartójának, a Felhasználó kezelés menüpontban hívja meg email címével az adott személyt. Érdemes ezt elvégezni a Kapcsolatok menüben való hozzáadás előtt.

Adja meg a fiókhoz tartozó email címet, amelyet meg kíván hívni a fiókba, továbbá a jelölőnégyzetek segítségével határozza meg az al-fiókhoz tartozó jogköröket. Ha minden szükséges adatot megadott, kattintson a Meghívó küldése gombra.

Az al-fiók a meghívó elfogadása után férhet hozzá a fiókhoz a beállított jogkörök alapján.

Scroll to Top